قدیم موزیک | دانلود آهنگ های قدیمی و خاطره انگیز

دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ قدیمی

قدیم موزیک | دانلود آهنگ های قدیمی و خاطره انگیز

دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ قدیمی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

دانلود اهنگ تو این زمونه از محسن چاوشی

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۰۱ ب.ظ

دانلود اهنگ تو این زمونه از محسن چاوشی

تو این زمونه عشقه نمی مونه
عاشقی و عشق چیه وفا کدومه
رفته محبت غم شده عادت
کجا رفیق کجا یه دوست کجا یه همدم
گلی تو دنیا پیدا نمی شه
گل رفته خار اومده بهار چی میشه
در آغوش باد من رفتم از یاد
سکوت این قلب شکستم شده فریاد
تویی نگارم گل بهارم
لیلا خانوم مجنونتم دوست می دارم
تویی نگارم گل بهارم
لیلی خانوم مجنونتم چه بی قرارام
گلی تو دنیا پیدا نمی شه
گل رفته خار اومده بهار چی میشه
در آغوش باد من رفتم از یاد
سکوت این قلب شکستم شده فریاد

دانلود با لینک مستقیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی