قدیم موزیک | دانلود آهنگ های قدیمی و خاطره انگیز

دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ قدیمی

قدیم موزیک | دانلود آهنگ های قدیمی و خاطره انگیز

دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ قدیمی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

دانلود اهنگ پسرم از فریدون فرخزاد

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۰۸ ب.ظ

دانلود اهنگ پسرم از فریدون فرخزاد

من شبم من شبم تو صبحی صبح روشن
پسرم پسرم مرو از خاطر من
من بی تو ای بهارم چون گلی پژمرده ام
خسته ام خسته ام خسته و دل مرده ام
پسرم بهانه مگیر
باز سراغ خانه مگیر
آشیانه رفته به باد
ره آشیانه مگیر
ای نگاه تو حسرت آلود
مرده در من هر آنچه بود
ای نگاه تو حسرت آلود
مرده در من هر آنچه بود
لای لالای لالای لالای
لای لالالای لالالای لالای

نشسته دریغا بین ما وصف گلگشت
چه شب ها چه شب ها چه شب ها بی تو گذشت
من شبم من شبم تو صبحی صبح روشن
پسرم پسرم مرو از خاطر من
پسرم بهانه مگیر
باز سراغ خانه مگیر
آشیانه رفته به باد
ره آشیانه مگیر
ای نگاه تو حسرت آلود
مرده در من هر آنچه بود
ای نگاه تو حسرت آلود
مرده در من هر آنچه بود
لای لالای لالای لالای
لای لالالای لالالای لالای
لای لالای لالای لالای
لای لالالای لالالای لالای

دانلود با لینک مستقیم

نظرات (۱)

وبسایت استار مووی یکی از سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال میباشد

در این سایت فیلم ایرانی ، فیلم خارجی و فیلم های روز کره ای قرار داده میشود در آرشیو این سایت سریال ایرانی سریال ترکی سریال کره ای و سریال خارجی موجود میباشد.

استار مووی یکی از بروز ترین سایت های دانلود فیلم با لینک مستقیم میباشد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی